NOM DE L’ACTIVITAT:
Els fons estrucutrals a Catalunya. Recursos que inverteix la Unió europea a la teva població.
NIVELL:
Cicle superior
TIPUS:
Social
CONTINGUTS:
Inversions fetes a Catalunya per part de la Unió europea a través dels fons estructurals.
OBJECTIUS:
Conèixer en què consisteixen els fons estructurals.
Identificar i valorar els afectes que han tingut i per a què s’han utilitzat.
DESCRIPCIÓ:
Treball d’investigació. Fer una valoració crítica sobre alguna reforma feta gràcies a un fons estructural de l’entorn proper.
FONT:
Anna Ribera
EXPLICACIÓ DE L’ACTIVITAT:
- Després d’una breu explicació dels fons estructurals, es buscarà informació sobre l’efecte d’aquests a les nostres comarques.
- Una petita sortida a l’entorn ens servirà per visitar alguna reforma feta gràcies als fons estructurals i fer-ne fotografies.
- Els alumnes, en el plaç d’una setmana poden elaborar més fotografies.
- La setmana següent es posaran en comú, i en parelles s’elaborarà una presentació tipus Power Point que inclogui la fotografia recollida i informació sobre la procedència i la finalitat de la reforma.
- Tot seguit, caldrà elaborar també una valoració crítica on es mostri si l’alumne creu que la reforma que s’efectua gràcies al fons estructural és necessària i /o oportuna o no.
Els fons estrucutrals a Catalunya. Recursos que inverteix la Unió europea a la teva població.
NIVELL:
Cicle superior
TIPUS:
Social
CONTINGUTS:
Inversions fetes a Catalunya per part de la Unió europea a través dels fons estructurals.
OBJECTIUS:
Conèixer en què consisteixen els fons estructurals.
Identificar i valorar els afectes que han tingut i per a què s’han utilitzat.
DESCRIPCIÓ:
Treball d’investigació. Fer una valoració crítica sobre alguna reforma feta gràcies a un fons estructural de l’entorn proper.
FONT:
Anna Ribera
EXPLICACIÓ DE L’ACTIVITAT:
- Després d’una breu explicació dels fons estructurals, es buscarà informació sobre l’efecte d’aquests a les nostres comarques.
- Una petita sortida a l’entorn ens servirà per visitar alguna reforma feta gràcies als fons estructurals i fer-ne fotografies.
- Els alumnes, en el plaç d’una setmana poden elaborar més fotografies.
- La setmana següent es posaran en comú, i en parelles s’elaborarà una presentació tipus Power Point que inclogui la fotografia recollida i informació sobre la procedència i la finalitat de la reforma.
- Tot seguit, caldrà elaborar també una valoració crítica on es mostri si l’alumne creu que la reforma que s’efectua gràcies al fons estructural és necessària i /o oportuna o no.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada